Historie značky HiPP: příběh jedné rodiny | HiPP BabyClub
Mléko Příkrmy Děti 1-3 roky Kosmetika Těhotenství O nás HiPP mLékárna
Přihlásit / Registrovat
BIO farma HiPP Historie značky HiPP: příběh jedné rodiny

Historie značky HiPP: příběh jedné rodiny

Pro svoje děťátko chcete to nejlepší. Přesně to chtěl i Joseph Hipp, cukrář z německého Pfaffenhofenu, když se v roce 1899 poprvé stal otcem. Jeho radost z narození dvojčat se bohužel brzy změnila v obavy, když jeho žena začala mít problémy s kojením a jeho synkové přestali prospívat.

 

 

Joseph Hipp - otec zakladatel

Nápad, z kterého těží rodiče i děti po celém světě

Josepha Hippa napadlo dokrmovat chlapce drcenými suchary ze svého cukrářství, které přidával do mléka. Nápad zafungoval skvěle a jeho kluci rostli a sílili. Zprávy o jeho úspěchu se hned roznesly po okolí a jeho cukrářství každý den začali navštěvovat zoufalí rodiče. Jeho sucharová moučka tak pomohla mnoha dětem a zároveň se začala psát historie rodinné firmy, která chce dát stejně dobrou péči, jakou dala vlastním dětem, i všem ostatním.   

Reklama na sacharovou moučku

Jaký otec, takový syn

O víc jak 30 let později putuje Georg Hipp s úspěšným výrobkem svého otce od jedněch dveří k druhým. Poptávka po sucharové moučce je stále větší, a tak roku 1932 zakládá svou společnost. Postupně rozšiřuje nabídku značky a  zpracovává ovoce a zeleninu na dětskou výživu ve skleničkách. Zároveň začíná se zaváděním některých metod ekologického zemědělství s cílem dát dětem jen to nejlepší.

Ekologie dostala zelenou

Přečtěte si více o ekologickém zemědělství a BIO produktech značky HIPP a zjistěte, proč se vyplatí investovat do BIO kvality.

I Georg Hipp pokračuje v rodinné tradici a společnost předává do rukou svého syna Clause. Ten je vizi ekologického a udržitelného zemědělství natolik věrný, že sám osobně obchází okolní farmáře a snaží se je získat na svou stranu. Vytrvalost a věrnost myšlence se mu vyplácí. Značka HiPP dnes spolupracuje s více než 6 000 farmáři, kteří sdílejí její filozofii, a je symbolem poctivého a zodpovědného podnikání.

Jen nálepka BIO nestačí      

Ekologické zemědělství značky HiPP není jen o tom, že nepoužívá chemikálie a syntetická hnojiva. Všechno vyrůstá na kvalitní půdě rozprostírající se daleko od průmyslových center a silnic. Půda je pravidelně testovaná a na pěstování od prvního setí až po sklizeň dohlížejí odborníci z firmy HiPP.

BIO mléko, které je obsažené ve výživě HiPP, pochází od krav krmených jen trávou a senem. Podobně přirozeně se krmí i zvířata na maso, které si vaše děťátko vychutná v masových a maso-zeleninových BIO příkrmech.  

 

HiPP posouvá BIO kvalitu ještě dálPečeť nejvyšší BIO kvality

  • Logo EU pro označování BIO potravin říká, že potraviny nebyly chemicky ošetřeny. Nezaručuje ale jejich nezávadnost. Chemikálie se do nich mohou dostat i půdou, vzduchem nebo vodou.
  • Proto HiPP své suroviny testuje na přítomnost 850 různých látek, i když sám hospodaří ekologicky.
  • Firemní laboratoř HiPP v Pfaffenhofenu patří k předním institucím v oblasti analýzy pesticidů v Evrop        

 

Záruka kvality HiPP

Dnes je společnost HiPP největším zpracovatelem BIO surovin na světě a průkopníkem udržitelného podnikání. Sám Claus Hipp získal ocenění Podnikatel roku 2010 a titul Světový podnikatel roku 2011.

Rodinná firma HiPP je už přes půl století jedním z předních výrobců dětské výživy a to s sebou nese obrovskou zodpovědnost. Proto za kvalitu výrobků HiPP ručí Claus Hipp a jeho syn Stefan osobně svými jmény.

 

                                                               Jak šel čas s Hipp skleničkou

 

Vypravte se s námi na BIO farmu pana Hippa! Přečtěte si report z výletu na BIO farmu, kam jsme pozvali přední české a slovenské mama-blogerky a odborníky na dětskou výživu.

Sdílejte
na Facebooku 
Pokračovat přes FB